annelijnaupair.reismee.nl

Week 28/29: Pasen en laatste week voordat ik een weekje naar huis ga!!

2 volle weken met de kinderen. Dus aardig wat drukte om me heen. De eerste week was vooral samen met Annelise en Lucas omdat Jasper nog geen vakantie had. Op maandag had ik vanaf 1 uur Annelise om me mee te vermaken en zei met mij. Eigenlijk kan je zeggen dat de week aardig hetzelfde gaat als de week als ze naar school gaan alleen begin ik iets eerder en zijn de kinderen veel minder moe. Zo ging het de rest van de week ongeveer door rond 11/12 uur beginnen tot een uur of 7 omdat dan Annelise naar bed ging.

Op zaterdag had ik vrij maar omdat heel veel au pairs thuis waren ben ik Londen ingegaan om daar rond te lopen. Het was best lekker weer dus heb ik lekker genoten van het zonnetje in onder andere Hyde Park.

Zondag was het easter Sunday dus heb ik chocolade eieren voor de kinderen verstopt. Ik ging zelf weg waardoor we konden zeggen dat de easter bunny was geweest. Ik ben samen met Laura naar Londen gegaan om een paar dingen van haar lijstje af te strepen en lekker te lunchen. Ook had ze een sollicitatiegesprek waardoor we al een speciale richting in gingen. Erg gezellig middag ondanks mijn hoofdpijn die ik had. Dus toen ik thuis kwam eigenlijk gelijk mijn bed in. Vanaf vandaag was ook Jasper thuis dus in plaats van 2 kinderen zijn er dan opeens 3.

Op maandag tweede paasdag kwam familie langs van het gezin en ging ik met ze mee lunchen. Dit was erg gezellig maar ook confronterend omdat ik op dat moment mijn eigen familie erg miste. Maar die kinderen maken het snel weer goed en halen je gedachtes daar weer vanaf.

Op zondag ben ik samen met Laura weer naar de film gegaan (ja we houden alle twee van films). Dit keer gingen we naar Love, Simon. Erg mooie film, zeker een aanrader.

Deze week moest ik eigenlijk vooral in de ochtenden werken van half 10 tot 2 of iets later. Alleen op zaterdag in de middag. Ook had ik een paar avonden babysitten en voor je het weet is de week voorbij en ga je bijna naar huis. Het voelt nog erg onwerkelijk dat ik morgen naar huis ga. Heb er erg veel zin in, maar aan de andere kant weet ik als ik weer terug kom in Engeland mijn avontuur bijna voorbij is. Ik ga terug naar Engeland op de 16e en dan nog maar 3 maanden en ben ik weer thuis en dan ga ik niet meer terug. Ik heb nog geen zin om dit avontuur af te sluiten dus die laatste 3 maanden ga ik volop genieten en wie weet komt er snel weer een nieuw avontuur.


Reacties

Reacties

arjan

weer 2 drukke weken Annelijn en vandaag kom je een weekje naar Vorden. ik verheug me er op om je weer te zien. groetjes

Wilma

Ha Annelijn, gisteren keek ik op mijn mobiel, maar kon jouw verhaal niet openen. Nu op de laptop is het gelukkig geen probleem. Inmiddels ben je al weer in het Vordense aangekomen. Iedereen geniet ervan. Helemaal met dit mooie weer. Wie weet treffen we elkaar nog. Maar het programma zit bij jou vast al lekker vol. Geniet maar lekker van alles en iedereen. Van mams krijg ik nu al wel mee hoe gezellig het is, dat je er weer bent!!! ;-) Maak er een gezellige week van. En dan inderdaad nog maar 3 maanden! De tijd vliegt voorbij.
Groetjes van Wilma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active