annelijnaupair.reismee.nl

Week 17: Ik geef niet op!

Wat zal ik toch eens vertellen over deze week. Is er veel gebeurd โ€“ nee. Was het een moeilijke week โ€“ ja. Waarschijnlijk is het ook door het donkere weer, winter en het verhuizen wat niet het beste was wat kon gebeuren. Ik moet echt opnieuw beginnen, met nieuwe sport vinden, nieuwe contacten zoeken en mezelf vermaken met de tijd die ik vrij ben. En ondanks dat ik weet dat als ik een paar meer contacten heb en de sport weer op pak ik mij een stuk beter voel is het soms erg lastig om positief te blijven. Ik ben al wel naar het leisure centre geweest om te vragen wat voor sportklassen ze hebben. Dus ik ben op de goede weg ik blijf niet zitten op mijn kamer, maar ga of een rondje lopen of naar de winkel, kleuren, fluiten etc. Zoals woensdag had ik een dagje vrij omdat ik dan zaterdag kon helpen. Ik ben die dag juist uit het huis gegaan en allemaal dingen ondernomen zodat ik toch een beetje een goede dag zal hebben. Ook het auto rijden helpt en dan is het heerlijk als je de kinderen op moet halen en je daarvoor een halfuur moet rijden. Muziek aan, meezingen en natuurlijk wel beetje opletten :).

Ook al was het een moeilijke week toch zijn de momenten met de kinderen leuk. Ze zorgen er zeker voor dat ik niet aan thuis kan denken en hoe lastig ik het soms vind om hier te zijn. Iets anders positiefs deze week, ik weet dat ik volgend jaar weer verder kan met mijn studie. Het enigste is dat ik dan een stage moet hebben voor september dus ondanks dat ik hier in Engeland ben, ben ik bezig met sollicitaties schrijven en sturen. Ook al is dit positief dit brengt ook stress mee.

Om toch deze blog op een positieve noot af te sluiten, had ik vandaag afgesproken met een nieuw iemand ook au pair (natuurlijk) en is ook Nederlands. Dus lekker Nederlands gepraat. We zijn naar Londen geweest en hebben daar geluncht en rond gelopen bij Oxford Street en Piccadilly Circus. Zeker een geslaagde dag en goed om mijn week zo af te sluiten.

Dus ook al zijn er van dit soort weken, ik ga door. Volgende week heb ik al nieuwe dingen gepland en het Leisure centre wordt ook weer bezocht. Contact met nieuwe personen gaat ook gebeuren en ik hoop als dit allemaal afgevinkt is ik mij beter ga voelen. Dit zal allemaal worden beschreven in de volgende blog, ik kan niet wachten!!


Reacties

Reacties

Wendy

Hey Anne, en dat gaat je lukken, je draai weer vinden. Ik hoorde dat er 2 vriendinnen afgehaakt zijn, heel vervelend, maar wees maar blij met jouw fijne gezin, lieve kinderen... En als je van de zomer het jaar volbracht hebt, staat dit heel mooi op je cv! En ups en downs horen erbij, een verhuizing is ook niet niks voor je. Maar je groeit en groeit en heel goed dat je weet dat je je studie voort gaat zetten! Go for it! Ben trots op je!!! Liefs

Hans

Hรจ nichtje, Ff een dipje in het verre Engeland. Kop op hoor, wat is het toch ontzettend dapper dat je deze stap hebt gezet, erg trots op jou! Ff je kop in de wind, tot tien tellen en genieten van alle gave ervaringen die je opdoet en je hele leven niet meer vergeet!
Succes
Neef Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active