annelijnaupair.reismee.nl

Wat is er allemaal gebeurd --> veel!!!

Het is lang geleden dat ik iets heb geschreven, dit komt onder andere door de vakantie. Ik ben twee weken naar Finland geweest en zat met mijn hoofd bij dat avontuur en niet bij dit avontuur. Maar een update is wel handig.

Dus wat is er allemaal gebeurd de afgelopen tijd.
1. Ik ben geaccepteerd voor het au pair programma. Dit gebeurde de dag voordat ik wegging naar Finland (25 juli 2017). We waren een dagje weg omdat ik naar de vriendin ging waarmee ik de reis ging maken. Ik had gelukkig wifi in een restaurant zodat ik dit bericht binnen kreeg. Dus helemaal hyper natuurlijk. Super spannend maar super vet. De volgende stap was nu om af te wachten tot een familie mij interessant vond en in contact wilden komen.

2. Nog geen 5 minuten later van het vorige blije nieuws werd het volgende mailtje al gestuurd. Een gezin was geïnteresseerd in mijn profiel en wilden wel contact met mij hebben. Ik was nog in shock van het vorige nieuws en kreeg nog een shock erbij. Ik kreeg ook de tip om voor de vakantie alvast een mailtje te sturen omdat het anders misschien te lang zal duren voordat ik antwoordde. Dus dat heb ik gedaan ook via de wifi van het restaurant. Een mail gestuurd naar het gezin en dan afwachten tot ze antwoord geven en verder contact onderhouden.

3. Ik was op vakantie en heb een keer gemaild met de familie. Dit was leuk en goed contact. Leuk om het gezin te leren kennen en iets over mijzelf te vertellen.

4. De dag nadat ik terug kwam heb ik een afspraak gemaakt met de familie om te Skypen en dus elkaar face to face te ontmoeten. Super spannend maar ook super leuk. Dus het Skypen was dan gisteravond, ongeveer een uur zitten kletsen. De kinderen ook gezien en ik vond het heel leuk om met ze te praten.

5. Vanmorgen werd ik wakker en ik had een mailtje van de familie. Ze vonden het leuk om met mij te kletsen en..........
ze willen mij als au pair!!!! Hoe makkelijk wil je het hebben, de eerste beste familie en het voelde heel goed. Dus het wordt steeds echter, ik ga naar Engeland. Er is een familie waar ik terecht kan nu alleen nog alle formaliteiten afhandelen en dan ben ik weg. :O spannend maar super leuk.

Reacties

Reacties

Tante Net

O, wat gaat het opeens snel Annelijn en wordt t heel echt!
Spannend maar t klinkt heel goed!
Succes nog met de verdere formaliteiten en ik kijk al weer uit naar je volgende blog..
Knuffel...

Tante Gea

Hoi Annelijn
Zo, daar zit schot in zeg.
Mooi om te horen.
En leuk dat het klikt met het gezin. Weer wat omnaar uit te kijken.
We blijven je volgen hoor, veel succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active