annelijnaupair.reismee.nl

Week 35/36 "Normal" weeks again

Eigenlijk was week 35 niet heel bijzonder. Zoals elke week op dinsdag naar zwemles met de kinderen, 3 avonden oppassen in de week en de kinderen ophalen van school.

Zaterdag was het natuurlijk de ‘royal wedding’, maar ben ik daar dan heen geweest. Nee, veel te druk voor mij. Heb ik dan voor de tv gezeten om het toch te zien. Nope, was het veel te mooi weer voor. Dus wat heb ik dan gedaan? Ik ben naar Stonehenge geweest samen met Leah en Benita. Benita had de auto van haar hostgezin voor het weekend. Dus konden we er met de auto heen wat een stuk relaxter was dan de trein. Het was prachtig weer waardoor het ook super maakte en het er mooi uitzag. We hebben zelfs dichtbij de stenen in het gras gelegen, leuke foto’s gemaakt en gegeten. Heerlijk dagje al zeg ik t zelf.

Zondag ben ik samen met 3 andere au pairs naar Bishop’s park gegaan (het park waar ik vaak heenga om te wandelen langs de Thames). We hebben daar vanaf half 11 gezeten tot een uur of 5. Lekker op het gras picknicken, muziek luisteren, kletsen en genieten van de zon. Nog een lekker dagje en dan volgende week, laatste week voor half term. Dit betekend dat de weken/dagen nog sneller zullen gaan.

Week 36 was ook een normale week. Maandag hoefde ik de kinderen niet op te halen dus rond 17:45 had ik het eten op tafel staan zodat als de kinderen thuis kwamen ze gelijk konden eten.
Dinsdag vanaf half 3 aan het werk en na school natuurlijk naar zwemles. ’s Avonds oppassen en verder dus hartstikke logisch.
Woensdag ook de kinderen van school halen en ’s avonds oppassen.
Donderdag in de ochtend lekker naar zumba. ’s Middags ging ik iets eerder naar de school van de kinderen omdat Annelise een soort dansvoorstelling had (alleen de ‘onderbouw’ tot 7 jaar). Erg schattig en leuk om te zien.
Vrijdag de kinderen ophalen en daarna gelijk door naar gymnastics voor Lucas. En dan is het halfterm voor de kinderen. Ik had vrij in het weekend.

Dus op zaterdag ben ik naar Oxford gegaan samen met Leah en Benita. Erg mooie stad, veel mooie gebouwen en er staan zoveel fietsen vergeleken in andere steden in Engeland. Of te wel echt voor studenten. Zal het niet erg vinden als ik daar kon studeren. Nadat we de hele stad een beetje zijn doorgelopen gingen we terug met de trein.

Zondag was ik ook vrij en omdat het zo benauwd was, had ik samen met laura (andere au pair) besloten om naar de film te gaan in plaats van in de warmte te blijven zitten. Nou ja wel eerst lekker buiten geluncht. Daarna door naar de film, erg leuk en zo gaat de dag ook super snel. Waardoor deze week ook weer voorbij is. Volgende week half term, maar zien hoe dat weer gaat.

Reacties

Reacties

arjan

ja Annelijn nog een paar weken en dan zit het erop. het jaar is omgevlogen, maar ik ben wel blij dat ik je dan eindelijk weer zie. groetjes Arjan

Heidi

Genieten hoor van al die leuke dingen die je doet. Je komt vast met een rugzak vol ervaringen en verhalen terug in juli. Nog maar veel genieten de laatste weken. :)

Suzanne

Geniet er nog even van! Bishops park! Daar ben ik ook geweest :) haha
Groetjes daar!

Wilma

Hoi Annelijn, inderdaad de tijd vliegt voorbij. Stonehenge waar je geweest was zijn wij (32 jaar geleden) geweest. We trokken toen van camping naa camping met onze tent, van West naar Oost en weer terug naar de haven. Toen ook erg mooi weer. Was erg mooi.
Nog een paar dagen dan is het juni en dan zeg al "de volgende maand ga ik hier weg"
Klinkt raar, maar misschien ook goed. Aan alle mooie dingen komt een eind. Wauw wat heb je veel ervaring opgedaan!
Geniet er nog lekker van de komende tijd.

Wilma

Ha, ha, ha..... ? Natuurlijk van Oost naar west en weer terug ;-)
Leeftijd??? ?

Willeke

Zo te lezen was het rustig bij Stonehenge. Wij zijn er een jaar of 5 terug geweest in de zomervakantie en toen was het er net zo druk als de Dam in Amsterdam (of Piccadilly Circus in Londen).

Wendy

Geniet er lekker van, vooral u met het mooie zomerse weer vliegt de tijd voorbij...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active