annelijnaupair.reismee.nl

Week 30/31: Weekje thuis en gelijk weer aan het werk!

Twee volle weken. De eerste week was ik natuurlijk in Nederland. Een heerlijke tijd gehad, de mensen gezien die ik wilde zien. Maar natuurlijk had ik mijn week veel te vol gepropt met bezoekjes en stage gesprek. Dan gaat de week veel te snel en voordat ik het wist was het alweer zondag en ging ik maandagochtend weer weg. Gelukkig waren alle twee de vluchten erg snel en makkelijk.

Het was wel weer lastig om weg te gaan, maar toen ik weer in het ritme zat van het gezin hier gaat het wel weer. Op maandag moest ik ook gelijk weer aan het werk, dus dat helpt dan wel. En als de kinderen dan thuiskomen, naar boven rennen en roepen ANNELIJNNNN geeft je wel een goed gevoel.

Dinsdag ging ik de kinderen ook naar school brengen dus in plaats van lekker blijven liggen in mijn bed in de ochtend ging mijn wekker om half 7. Het uur verschil met Nederland was nu fijn omdat het in mijn hoofd dus half 8 was en dan is het niet zo vroeg. Ook haalde ik de kinderen op van school, dus een dagje met veel doen met de kinderen.

Woensdag had ik een sollicitatiegesprek via skype. Dit is toch een beetje apart omdat je toch in een andere omgeving bent alle twee. Daarna kwamen de kinderen thuis dus weer gelijk aan het werk.

Donderdag ging ik naar zumba, wat is het lekker om na 3 weken weinig sport weer te sporten. Na zumba ging ik gelijk weer ongezond doen door uit lunchen te gaan met Leonie. We hebben gezellig bijgepraat want ik heb de afgelopen 3 weken niet veel andere au pairs gesproken door het werk en Pasen. Ook kreeg ik een telefoontje van de stage waar ik vorige week naartoe was. Dus daar ga ik een dagje meelopen morgen. Dat betekend dat ik vandaag naar huis vlieg voor 48 uur. Woensdag kom ik alweer terug naar Engeland.

Vrijdag had ik een dagje vrij omdat ik zaterdag moest werken. Het was zo warm dat ik eigenlijk alleen in de tuin heb gezeten met een boek, mijn studie en heel veel water.

Zaterdag lange volle dag met de kinderen, dus wat hebben we gedaan met z’n hete dag. Natuurlijk een watergevecht dan koel je wel af. Ook hebben we nog buiten gespeelt, getekend, spel gedaan en zo er een gezellige dag van gemaakt.

Zondag ben ik samen met 3 andere au pairs naar het post museum geweest. Wat natuurlijk weer heel gezellig was. In het museum kon je allemaal verschillende kostuums aan van oude post outfits. Hier zijn een paar geweldige foto’s uitgekomen. Ook kon je in het museum met een mini treintje de weg afleggen die de post ook maakte vroeger. Wat het een leuk interactief museum maakte.

En dan nu maandagochtend in bed liggend een blogje schrijven. Over een paar uur ga ik de lucht weer in op weg naar Nederland. Voor een erg kort bezoekje.

Reacties

Reacties

Tante Net

Heel veel succes morgen op je stageadres Annelijn...! Knuffel van mij...

Heidi

Ik zie je vanavond weer. Een onverwacht moment, wel gezellig ff hoor.

arjan

een heel kort bezoekje ik wens je morgen heel veel succes. gr Arjan

Wilma

Hoi Annelijn. Je raakt zo wel gewend aan vliegen! ;-)
Wat super dat door de vlucht, even heen en weer, er nu ook duidelijkheid is over je stageplek! Gefeliciteerd! En heel veel succes volgend jaar. Maar nu eerst nog verder gaan met je werk in Engeland. Genieten en straks afronden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active