annelijnaupair.reismee.nl

Week 27: Last week before the holidays

Erg kort blogje deze week. De laatste week van school voor de paasvakantie (die 3 weken lang is). Dus ook de laatste week dat ik vrij ben tot half 3. En in plaats van dat het sneeuwde of regende was het nu mooi weer (mooier weer). Mag ook wel het is nu lente, kom maar op met die zon. Deze week was gewoon nog normaal, kinderen ophalen van school, naar zwemles brengen, babysitten en in de ochtenden erop uit. Dinsdagavond ballet, we zijn weer bezig met een andere dans and I like it a lot.

Donderdag had ik zumba en daarna gelijk door om samen te lunchen met Leonie. Erg gezellig en voor weinig geld een tweegangs menu, mmmm. Bijna iedereen waar ik mee praat of mee afspreek gaat terug naar huis voor Pasen. Dus ik moet even iets bedenken waardoor ik iets te doen heb in het weekend de volgende twee weken. Nou ja anders ga ik er wel alleen op uit maar toch is het gezelliger met iemand.

En dan is het weekend. Op zaterdag had ik afgesproken met 3 andere au pairs om naar sea life te gaan. We hadden een 2 for 1 deal dus dan is het iets beter betaalbaar. Erg gezellige middag moest alleen iets eerder weer terug naar huis omdat ik ging oppassen.

Zondag zeiden de weersvoorspellingen dat er zon zal zijn en het super mooi weer zou worden. Nou niet dus, het was droog maar ook grijs. En heb samen met Laura (Spaanse au pair) besloten om maar niet naar Londen te gaan, maar om een rondje te lopen en daarna naar de film te gaan. We zijn naar a wrinkle in time geweest. Ik vond de film aardig niet geweldig leuk. Zeker wel een gezellig tijd gehad met Laura en veel lol gemaakt. Na de zondag is het weekend weer voorbij en dat betekend nog 2 weekjes en dan kom ik even naar huis. Daar heb ik echt wel zin in. Maar eerst nog twee gezellige weken vakantie met de kinderen.


Reacties

Reacties

Wendy

Fijne vakantie daar en een lekker vooruitzicht om een weekje naar 'huis' te gaan. Nu geen griepje in die week hè? X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active