annelijnaupair.reismee.nl

Week 25: Every week is an adventure!

Na het drukke weekend van afgelopen week was ik best moe. Gelukkig was ik vrij op dinsdag dus kon ik uitslapen (kan ik altijd) maar toch was het heerlijk dat ik niets hoefde te doen. Ik ben wel met Leonie (Duitse au pair uit Putney) uit lunchen geweest bij Bills. Erg lekker en gezellig, misschien wel weer iets om vaker te doen. ’s avonds had ik natuurlijk ballet. We zijn nu bezig met een dans waardoor we ook een echte routine oefenen. Dit maakt het nog leuker. Niet dat we de dans ooit gaan opvoeren maar het is leuk om ermee bezig te zijn.

Donderdag ben ik in de ochtend naar Zumba gegaan. Was zeker weer fijn nadat ik het vorige week niet had kunnen doen. Toen ik onder douche vandaag kwam zag ik dat ik twee gemiste oproepen had van de school van de kinderen. Dus ik terugbellen, kreeg alleen gehoor. Gelukkig belde mijn hostdad mij op waarom ze hadden gebeld. Wat bleek Annelise had last van haar buik en of ik haar dus op kon halen van school. In plaats van rustig mijn lunch eten ben ik dus de auto in gesprongen en ben ik naar school gereden. Omdat geen van de ouders op tijd terug waren om Lucas op te halen ben ik samen met Annelise, Lucas op wezen halen. Na een middagdutje voor Annelise voelde ze zich ook al beter. Het was een iets drukkere donderdag dan gedacht, maar was ik in ieder geval lekker bezig.

Vrijdag had ik geen zin om in het huis te blijven zitten in de ochtend. Dus ben ik naar het cafeetje gegaan om bezig te gaan met m’n studie. Het helpt meestal voor mij om in een andere omgeving met de studie bezig te gaan, heb ik toch iets meer concentratie ondanks dat ik dan in meer geluid zit. Muziek in de oren en koffie doet wonderen dan. Het was ook Jasper zijn verjaardag, hij is 10 geworden. Ik zag hem natuurlijk niet, maar heb wel een kaart voor hem gemaakt en die meegegeven.

Zaterdag had ik een werkdag, omdat Jasper zijn verjaardagsfeestje had en Bernice daar dus heenging. James moest werken de hele dag. Annelise en Lucas hadden ook alle twee een verjaardag. Maar omdat niemand thuis was moesten ze alle twee mee naar alle twee de verjaardagen. Ik had 2 films gedownload op mijn telefoon zodat wanneer één van de twee op een feestje was de ander met mij een film kon kijken. Voor de lunch feestje 1 voor Annelise, daarna lunchen bij pizza express :). Na de lunch door naar het volgende feestje. Daarna ben je het wel zat om in de auto te zitten, dus ik was blij dat we weer thuis waren. Kinderen naar bed en ik ook!

Vandaag ben ik samen met Anneke, Leah en Benita naar Kensington Palace geweest. Erg gezellig alleen soms toch lastig dat ze alle drie Duits zijn. Soms was het even van hallo Engels asjeblieft anders snap ik er weinig van. Gelukkig letten ze er wel veel op om Engels te praten dus ondanks dat was het erg gezellig en hebben we een leuke middag gehad. De week is weer voorbij, nu moe en is het tijd voor relaxen.

Reacties

Reacties

Suzanne

Toppertje:) ik ben erg benieuwd hoe het allemaal is daar...kan niet wachten tot ik die kant op kom!

Heidi

Wat een belevenissen. Leuk dat je zo geniet van je balletlessen. Misschien kun je straks voor ons je dans wel opvoeren. :)

Wendy

Ja, goed plan van je moeder, kom ik ook kijken...
Je geniet lekker lees ik, goed bezig Anne!

Ineke Fröling

Hoi Annelijn
Ik heb weer een heel aantal van je verhalen gelezen. Je hebt een leuke manier van schijven hoor, ik zie sommige dingen echt voor me.
Leuk van je balletlessen!
Er zijn mooie , leuke maar ook minder leuke dingen die je meemaakt maar je maakt er steeds weer iets positiefs van. Knap hoor.
Succes met al je bezigheden en tot ziens!
Grot van Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active