annelijnaupair.reismee.nl

Week 24: sneeuwpret, sneeuwvrij en dus extra druk

:o te laat met mijn blog ik weet het. Beetje druk en geen inspiratie voor schrijven dus daarom nu pas.

Deze week een onverwachtse drukke week. In plaats van een weekje met ochtenden vrij en middagen werken was het vanaf woensdag even iets anders. Doordat er sneeuw was, was de school van de kinderen dicht. Dus woensdag lekker naar buiten en in de sneeuw spelen. KOOOUUUDDD maar wel erg leuk, natuurlijk krijg je dan wel sneeuw overal, in je gezicht, in je nek. Dus daarna lekker opwarmen met een kopje thee en de kinderen in bad. Lucas zei ook dat dit de eerste keer was dat hij een sneeuwpop had gemaakt dat vond ik toch apart. Maar t sneeuwt ook bijna nooit in Londen en als t sneeuwt is het zo weer weg. Woensdag was dus een sneeuw dag en film kijken, de film Annie gekeken (de 2014 versie). De rest van de week hoor je dan it’s a hard knock life (nog steeds). Donderdag kwam eigenlijk op hetzelfde neer. Ouders waren werken of hadden andere plannen. Dus ik had de hele dag de kinderen. Spelen, film kijken en PowerPoint maken. Daar waren ze erg enthousiast over. Vrijdag waren ze ook nog vrij maar had Annelise een dag op haar nieuwe school en Lucas kon de dag met Bernice doorbrengen. Ik begon om 3 uur zoals ik normaal zal beginnen.

En dan het weekend, was ook iets anders dan normaal. Zaterdagochtend ging iedereen namelijk weg. Annelise en Lucas gingen naar opa en oma voor een nachtje en Bernice en James gingen naar Madrid voor een weekend. Dus ik had het huis voor mezelf voor een dag en nacht en dan zondagavond kwamen Annelise en Lucas thuis. Natuurlijk ben ik zaterdag wel naar Londen geweest. Ik was vergeten iemand te vragen om iets mee te doen dus was van om alleen te gaan. Maar in de underground kwam ik Anna Maria tegen en ben met haar en nog een andere au pair naar British museum geweest want het was toch niet zo mooi weer. Daarna zijn we nog door gegaan naar de Disney store en ben ik naar huis gegaan, want ik moest nog eten halen voor ’s avonds. Zo’n spontane dag vind ik altijd het leukste je krijgt dan de leukste momenten. Een avond alleen in z'n groot huis is dan toch wel iets anders. Gelukkig was de hond wel thuis, maar ik heb zeker alle sloten even dubbel gecheckt voordat ik ging slapen. Zondagavond kwamen de kinderen terug rond kwart over 8. Waardoor ik ze gelijk naar bed kon brengen en ik zelf ook naar bed kon, want vandaag (maandag) ging om 6:15 mijn wekker. Kinderen naar school brengen, omdat de ouders pas maandagavond terug zouden komen. Het ging allemaal prima, maar het verkeer in de ochtend is best veel. De heenweg naar school ging prima alleen de terugweg was in plaats van 30 minuten iets van over een uur. Dat is Londen he.

Vanavond was het toch wel prettig dat de ouders weer thuis waren, slaap je toch iets beter. Maar het ging allemaal goed en het was ook gezellig met de kinderen dus klagen kan ik zeker niet.


Reacties

Reacties

arjan

Ik vind t nog steeds heel knap van je zover weg van je familie maar heel leuk wat je allemaal meemaakt en doet met de kinderen.
en nog bedankt voor de hele leuke ballon hij hangt nog steeds aan het plafond.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active