annelijnaupair.reismee.nl

Week 21: I'm already halfway!!

Er waren een paar nieuwe dingen deze week. Niet op maandag, dat was een gewone dag. Kinderen ophalen van school en verder niet veel anders. Wel begonnen met de studie en het valt best tegen als je niet meer gewend bent om veel theorie in je op te nemen. Eerste les is klaar nu maar daar heb ik een tijdje over gedaan (de hele week en aardig wat uurtjes).

Dinsdag had ik een update van mijn laptop, maar na de update deed m’n geluid het niet meer. Dus nu doe ik het zonder geluid en muziek is lastig soms. Verder had ik mijn free trial lesson van ballet, dus nadat ik klaar met werk was ben ik naar de high school in Putney gelopen waar het was. Ik kon het natuurlijk niet vinden, liep bij lacrosse naar binnen en dat is toch echt iets anders, dus maar degene gebeld die de les gaf. Gelukkig was het niet zo gek dat ik het niet kon vinden. Het was een groepje van 5 met mij erbij wat het ook leuk maakt. Omdat het de laatste les voor de vakantie hadden we een soort van les maar hebben we ook een deel van een dans gedaan. Krijg nog steeds een goed gevoel van het dansen dus waarschijnlijk wordt het iets van mijn wekelijkse ritme.

Woensdag en donderdag niks bijzonders ging de kinderen weer ophalen, ze hebben op woensdag clubs, dus kon om 15:45 vertrekken in plaats van 14:30. Donderdag Zumba en dat was het wel.

Vrijdag was ik op helft van mijn Engeland avontuur gezien van dat ik terug kom op 2 juli. Dus nog 143 dagen te gaan en dan ben ik alweer terug. Genieten van ieder moment dat ik hier ben. In de ochtend had ik afgesproken met een nieuw iemand. Gezellig koffie drinken en hopen dat het klinkt en wie weet kan ik vaker met haar afspreken want het was zeker gezellig. Ik hoefde de kinderen niet op te halen dus begon iets later. Annelise had een playdate met 2 andere. Dus het was druk in het huis ik heb met Lucas gespeelt zodat Annelise zelf kon spelen met haar vriendinnen. Erg gezellig en erg druk.


Zaterdag ben ik samen met Amber naar Camden Market geweest. Het was alleen erg slecht weer dus het was erg koud en omdat de helft niet overdekt is erg nat. Ondanks dat was het een leuke dag en kan ik weer iets van mijn lijstje afspreken van dingen die ik wil zien.

Vandaag was het prachtig weer, ik had afgesproken met Benita op Victoria station om naar een ander soort markt te gaan. Maar dit was toch nog een aardig eindje reizen dus hebben we dit plan opgegeven. Wel zijn we de underground in gegaan om naar Nothing Hill te reizen. Daar hebben we een tijdje rondgelopen, de verschillende kleuren huizen zijn daar erg leuk. Daar is ook een soort markt waar we hebben geluncht en zijn daarna naar een cafeetje gegaan waar cup cakes werden verkocht. Opwarmen met een kopje thee en een cupcake wat wil je nog meer. Het was pas half 2 op dit moment en we wilden nog niet terug naar huis dus zijn met underground naar Paddington station om naar Little Venice te gaan. Het was nog een stukje lopen maar met het mooie weer was dat geen probleem. Ik wist niet goed wat ik er van voor moest stellen, maar het was leuk om te zien en kan ook weer van het lijstje af. Omdat ik ook nog niet naar Trafalgar Square was geweest zijn we daar als laatste heen gegaan. Dan doe je toch veel in een dag, de oyster card (soort OV kaart) is dan ook echt het beste wat er is. Van Leicester Square weer terug naar huis en bedenk je hoeveel je hebt gedaan en hoe snel de tijd gaat. Thuis samen met m'n broer en ouders een Skype gesprek gehad, wat fijn was. Doe ik toch erg weinig hier (ook positief dat het niet nodig is).

Deze week hebben de kinderen vakantie dus een weekje iets drukker en iets meer werken, maar dit wordt zeker een leuke week met de kids. Maar dit komt volgende week!!

Reacties

Reacties

Heidi

Mooi zo,n week met allerlei uitstapjes. Veel genieten dus. Ben benieuwd hoe ballet straks gaat. Tot je volgende verhaal. Het blijft gezellig om te lezen.

Arjan

je maakt heel veel mee Anne leuk hoor en over 143 dagen zie ik je weer tot je volgende blog.

Willeke

Ah! Donderdag Zumba! Helemaal goed! Zal aan je denken als ik me donderdag ‘s avonds in het zweet werk ?
Moet trouwens nodig weer eens een “playdate” met je ouders plannen...

Wendy

Wat een 'lekker' weekje Anne, met lunch en cupecakjes, mjammie...en je ziet zoveel moois, ik denk dat ik ook maar een jaartje als aupair ga werken?...
Geniet lekker, want nu je op de helft bent en straks het voorjaar ingaat, vliegt de tijd vast om! Liefs van je hollandse buuf...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active