annelijnaupair.reismee.nl

Week 19: Another week of things that happen in England!

Deze week was niet zo interessant, ik had veel vrij omdat ik de kinderen niet kon ophalen van school. Dus ik had veel dagen dat ik pas laat hoefde te beginnen. En dus een paar dagen waar je veel gaat nadenken, ja dat doe ik nog steeds hier aan de andere kant van de zee.
Update van de auto, de auto wordt niet meer gemaakt omdat het erg duur was om te maken (de auto was niet veel meer waard dus die gaat weg). Dit betekend dat ik in de Audi ga rijden omdat ik anders de kinderen niet op kan halen. Erg spannend maar ik sleep me der wel doorheen.

Verder over de leuke dagen deze week, had ik donderdag een vrije dag. 'S ochtends had ik wel Zumba, dus daar ben ik eerst heen geweest. Erg fijn om te sporten/dansen. Het was erg mooi weer dus ben ik daarna naar Londen gegaan. Dit keer eerst naar St. Pauls Cathedral en Millennium Bridge, erg mooi maar erg veel mensen zelfs op een donderdag zijn er veel toeristen (waaronder ik). Daarna door naar Buckingham Palace, ook erg mooi maar moet nog een keer terug voor de wissel van de wacht. Daarna rustig naar huis en rustig avondje.

Vrijdag had ik de hele ochtend ook vrij en wilde niet blijven zitten in het huis dus ben ik naar Richmond gegaan. Maar 1 station weg van Putney dus dat is lekker makkelijk. Rond gelopen in het stadje, een paar winkeltjes in en bij Gregg’s (of course) een broodje gehaald. Bij de Thames gegeten en een rondje gelopen langs de Thames en door een soort park. Erg mooi. Terug in het huis waren de kids nog niet thuis want ze hadden movienight op school. Toen ze thuis waren had ik babysit dus de rest van de avond met de kids vermaakt.

Zaterdag moest ik werken, maar net daarvoor nog even met m'n mama geskypet is toch altijd weer even fijn om bij te kletsen en even te babbelen over niks of juist alles. De hele dag had ik vooral Lucas thuis omdat Annelise samen met Bernice naar de stad ging. 'S middags heb ik samen met Lucas Jasper opgehaald van school zodat hij de middag thuis was. Toen Annelise en Bernice weer thuis waren hebben we de eerste Harry Potter film gekeken. Ja je hoort t goed ik heb een Harry Potter film gekeken. Het moet niet gekker worden hier. 'S avonds bracht Bernice Jasper weer terug naar school waardoor ik de kids naar bed bracht. Toch gezellig dagje gehad ondanks het werken.

Vandaag ben ik weer naar Londen geweest met Benita en Leah. We gingen de Tower Bridge in. Dus op de glazen vloer naar beneden kijken. Leuk om te zien en omdat we studentenkaartje konden kopen was t niet eens zo duur. Nadat we erin waren geweest zijn we gaan lunchen en na de lunch moest Leah terug naar huis voor oppassen. Dus Benita en ik zijn doorgelopen naar de Millennium Bridge omdat ze die nog niet gezien had en dat graag wilde. Na het vele lopen was het tijd om naar huis te gaan. Weer een geslaagde dag.

Na nog een week met stressvolle momenten eindigt die toch weer goed in een gezellig weekend met verschillende au pairs.


Reacties

Reacties

Heidi

Heerlijk om je zaterdag via skype gesproken te hebben. Je zegt t mooi. Kletsen over niks of over alles want das echt fijn. Dikke kus van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active