annelijnaupair.reismee.nl

Terug in Engeland!

Daar ging ik weer naar Engeland. Nu viel het afscheid iets zwaarder dan de eerste keer dat ik wegging maar als je eenmaal in het vliegtuig zit ga je der weer voor (je kan dan niet meer terug, dus dat scheelt ook).
De afgelopen twee weken waren zeker heel fijn om thuis te zijn, gezellig kerst en nieuwjaar vieren met mensen om je heen. Naar het glazen huis, dierentuin en nog veel meer. Natuurlijk word ik ziek als ik thuis ben. Dus de tweede week met griep in bed en vooral niet veel doen. Ondanks dat lekker geknuffeld en zeker veel gepraat. Maar ook bij twee van die heerlijke weken komt een eind. Toch op een moment moet je weer weg en zoals de rest van Nederland moet je weer aan het werk. Dus dat was gister, de dag dat het allemaal weer begint. Door de storm was de vlucht nog een beetje wiebelig maar het was te overleven. Veilig en wel aangekomen en nog even het laatste stukje met de trein en toen was ik er alweer. De fam. was thuis dus ik deed de deur open en kreeg gelijk een knuffel van iedereen. Na gedoucht te hebben en spullen uitgepakt te hebben heb ik samen met het gezin gegeten. Lekker bijgepraat en heerlijk gegeten. Nu gaat het allemaal weer beginnen.

Natuurlijk wens ik iedereen nog een goed en gelukkig nieuwjaar en maak er wat moois van!! Vanaf nu ga ik weer proberen elke zondag te schrijven.


Reacties

Reacties

Heidi

Ben weer benieuwd naar al je verhalen.

ome Wim en tante Gea

Hoi Annelijn
Was leuk je even te zien afgelopen week.
Nu weer lekker bezig in je aupair gezin.
Geniet er van en we lezen wel hoe het bevalt in het nieuwe huis.
Knuffel van ons

Mirjam

Ook voor jou een heel mooi gezond en bijzonder 2018 gewenst! Succes weer daar overzee. Liefs

Willeke

De beste wensen voor 2018 en veel succes in Engeland! (Ben je al aan hun thee gewend trouwens? Mij is het nooit gelukt. ?)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active