annelijnaupair.reismee.nl

Week 13: Last week of school!!

Deze week begon ik met eigenlijk niet veel te doen. Ten eerste mijn verkoudheid wilt maar niet verminderen, ten tweede ben ik erg moe en ten derde ik heb besloten om als ik terug ben maar naar het sportcentrum te gaan en verder mensen te ontmoeten. Ik doe het deze laatste anderhalve week wel met mijn eigen uitstapjes. En het weekend kan ik altijd nog iemand vragen of ze met me willen afspreken. Dus wat heb ik dan te melden voor deze week. Nou ik ben dinsdag naar de nativity geweest van Annelise, super schattig met al die kleine kinderen. De jongste was 2 jaar en de oudste 7. Daarna mocht Annelise gelijk door naar huis, ook konden we Lucas ophalen. We waren dus om half 4 al thuis, huiswerk maken en daarna spelen tot het avondeten wat een goede dag voor de kinderen, vermoeiend voor de au pair… :). Maar als je ziet dat de kids zo erge lol hebben dan maakt de vermoeidheid niet uit. Daar doe je het voor van die gezellige kinderen die niet kunnen ophouden met lachen en spelen.

Woensdag ben ik naar cafeetje geweest voor hopelijk de laatste keer, omdat we als het goed is morgen wifi krijgen. Ook ben ik naar de H&M geweest om toch maar een lekkere warme trui te kopen. En ik had een pasje met tegoed gekregen voor mijn verjaardag dus dat kwam goed uit. Verder heb ik mijn boek uitgelezen en gefloten, omdat ik de kids niet hoefde op te halen had ik daar allemaal tijd voor.

Jaaa wifi, later in de avond hebben we wifi gekregen. Op mijn kamer was het misschien niet helemaal optimaal maar we hebben tenminste iets. ’s Avonds heb ik samen met de kinderen poffertjes gemaakt voor het avondeten. Daar waren ze zeker blij mee, ook al duurt het best lang voordat je alle poffertjes hebt gemaakt het was het wachten waard.

Vrijdag de laatste schooldag voor de kinderen. Dus om 1 uur waren ze thuis. Ik had de lunch klaargemaakt om 2 uur, een warme lunch. Zodat we die avond naar Christmas at Kew konden. Dit is een mooi park die ze versieren met lichtjes tijdens de kerst. Erg leuk en gezellig met Bernice en de kinderen, heel veel lichtjes en kerstmuziek. Daardoor kom je zeker in de kerstsfeer.

Zaterdag ben ik naar Tower Bridge geweest. We hadden in de ochtend mooi weer dus dit was goed uitgezocht al zeg ik het zelf. Hoeveel Nederlanders je tegen komt op zo’n plek, echt veel. En het is zeker grappig als ze niet door hebben dat je ook Nederlands bent. Bij de Tower Bridge was een soort kerstmarkt dus daar heb ik even overheen gelopen en natuurlijk even The Shard bekeken. Ik kreeg alleen hoofdpijn toen ik aan het rondlopen was dus ben ik terug naar huis gegaan en daar paracetamol ingenomen en verder rustig aan gedaan. Als laatste heb ik natuurlijk nog steeds hoofdpijn op zondag dus lekker in huis en niet veel doen.

Iets wat ik heb geleerd in de paar maanden dat ik hier ben is dat als niemand tijd heeft om iets te doen, je op eigen initiatief iets moet gaan doen. Dus zoals zaterdag als niemand kan omdat ze of al thuis zijn voor altijd of voor kerst of al iets anders hebben afgesproken, gewoon gaan en iets ondernemen. Dan heb je toch een leuke dag, waarbij je iets ziet en op je eigen tempo alles kan doen. Had ik zeker 4 maanden geleden niet gedaan. Volgende week wordt het een rare week. De kinderen hebben vakantie en ik ga donderdag alweer naar huis, hoe snel het allemaal gaat. Twee weekjes thuis, wat een feest. We zullen zien of ik mijn blog ga bijhouden dan :)!

Ps. foto's zijn gelukt, door het nieuwe en snellere internet :D


Reacties

Reacties

Wilma

Nou Annelijn je hebt helemaal gelijk, de tijd vliegt voorbij. Leuk om steeds je verhalen te lezen. Maar nog leuker om ze van jezelf te horen binnenkort. Vrijdag kom je hier ook in kerstsfeer. Jozef en Maria lopen met de ezel tegenover jullie huis. De Herdertjestocht is er natuurlijk weer.
Fijn dat je weer WiFi hebt in huis. Is wel makkelijker.
Tot volgende week! ?

Wouter

He, wilma me alweer voor.
Ook al heb je een rustige week zoals je zelf zegt gebeurt er toch wel het nodige. Goed van je dat je er alleen op uit gaat. Trots op je.
Fijn dat je donderdag deze kant op komt.
Tja wie zal die Jozef zijn????? (Of de ezel)

Wendy

Ik niet...maar als er nog een Maria wordt gezocht... Hihi, grapje, dat durf ik niet!
Gezellig Anne, wat je daar onderneemt en dat je weer in Vorden de kerst komt doorbrengen. Ik zie je vast wel even om wat foto's te mogen zien...
Fijne dagen en alvast een goede reis naar huis!

Tante Net

Zeker goed dat je er alleen op uit gaat..deze tante is super trots op je ?
Alvast goede reis naar huis, en dan lekker genieten..?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active