annelijnaupair.reismee.nl

Week 9: Verschillende buien

Net zoals het weer waren er verschillende buien deze week, van donkere grijze wolken (boven mijn hoofd) tot een vrolijk zonnetje in de blauwe lucht. Omdat ik mij vorige week zondag niet zo goed voelde, had ik weinig ingepland voor deze week. Dat was, zoals ik al had gezegd vorige week, aan de ene kant fijn maar aan de andere kant is het ook lastig. Mijn lichaam kon een beetje herstellen maar mijn hoofd was erg in de knoop. Je hebt zoveel om over na te denken als je de tijd hebt. Wat ga ik volgend jaar doen en als ik door ga met de studie moet ik een stage vinden. Wat wil ik dan voor stage, wil ik nog steeds met de geestelijke gezondheidszorg of toch iets anders. Nou ja dit was de hele week een beetje als ik een moment vrij had.

Omdat ik mij nog niet zo lekker voelde op maandag had ik Barre Concept afgezegd. Maar om toch iets te doen qua beweging, ben ik een rondje gaan lopen op de heath. Ik was zover gelopen dat ik op een gegeven moment het gevoel had dat ik verdwaald was op de Heath. Ben gelukkig op een gegeven moment terug gekomen op een plek die ik herkende. Rond half 3 alle twee de kids opgehaald van school en met Annelise naar zwemmen gegaan.

Dinsdagochtend ben ik met de auto naar Wimbledon gereden zonder navigatie. Omdat ik zaterdag de kinderen op moet halen bij omi en die woont in Wimbledon. James had de navigatie mee waardoor ik die niet kon gebruiken. Dus met een uitleg van Bernice via google maps, ben ik op weg gegaan. Het ging eigenlijk wel prima, kon de weg vinden (en ook de terugweg). Ik had de rest van de ochtend en grotendeels de middag was ik ook vrij. Om 4:15 kwamen de kids thuis dus ging ik aan het werk.

Woensdag had ik zo’n dag van nadenken, dus het was een zware dag. Maar na het ophalen van Annelise en verder gewerkt te hebben ging de tand van Annelise eruit. En ondanks dat mijn werktijd over was, kwam ze naar beneden om het mij te laten zien. Dan komt een lastige dag toch weer tot een leuk eind. Donderdag had ik afgesproken om met een Duitse au pair te lunchen. Dus rond half 12 gingen we richting Cobham. Het was gezellige lunch en lekker eten. Ook is het fijn om weer met iemand te praten en ook al is het in het Engels dat gaat onderhand makkelijk, gelukkig. Annelise had rainbows vandaag maar Bernice ging helpen dus had ik een tijd alleen met Lucas.

Vrijdagmorgen ben ik nog een extra keer naar Wimbledon gereden zodat ik het honderd procent weet en ook in het donker. Ik heb alle twee de kids opgehaald van school en omdat het Bernice haar verjaardag was hebben we na het eten taart gegeten en cadeaus uitgepakt. Maar daarna had ik oppasavond dus hebben we een film gekeken.

Zaterdag was een dag dat ik later in de middag moest werken, omdat ik de kids ging ophalen vanuit Wimbledon. Ik had niks ingepland, maar dacht ik ga niet de hele dag thuis zitten (daar was het trouwens wel het weer voor, bagger weer). Dus ik ben naar London gegaan. Van Waterloo station naar Victoria station gelopen. Langs de big ben, London Eye en het mooie regenachtige London. Maar na een uurtje of twee rond te lopen ging het zo hard regenen dacht ik laat ik naar huis gaan. Dus toen ik terug kwam gegeten en de rest van de middag film gekeken en getekend. Rond 18:15 richting Wimbledon en de kids opgehaald. Ging helemaal super en goed gereden. Kids naar bed en ikzelf ook.

Ik had afgesproken met Margot in Surbiton, om daarna door te gaan naar Kingston. We hadden afgesproken om naar de kerstmarkt te gaan. Een hele leuke dag met veel praten, lekker eten aan de thames en veel gezelligheid. Het is fijn om gewoon te kunnen praten, ook over de dingen die misschien wat minder zijn.

Deze week was het me weer wat. Veel verschillende buien gehad. Veel nagedacht over beslissingen die ik moet nemen. Als ik terug denk ook wel weer een goede week gehad, zaten gewoon een paar kuilen in de weg. Op naar de volgende week.

Reacties

Reacties

Heidi

Ook al zijn er buien en hobbels je houdt toch maar mooi het stuur recht. :)

Suus

Je bent een topper! Heel veel succes nog:) je kan t :)

Wouter

Hey Hey,
Als je maar goede schokdempers hebt komt alles goed:-)

Succes deze week.

Wendy

trots ❤

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active