annelijnaupair.reismee.nl

Week 5: Ik ben er alweer een maand :O

Ik wil even tegen iedereen zeggen die vorige week een reactie hebben geplaatst heel lief dankjewel. Helpt toch altijd als mensen aan je denken en je proberen te helpen :). Nu door naar mijn week.

De week begon met een rustige dag op maandag met eigenlijk niet veel doen tot de kinderen thuis kwamen. Ook om een beetje bij te komen van het afgelopen weekend en week. Ik had wel oppasavond maar dat maakt op zich niet uit omdat de kinderen vroeg in bed lagen, omdat ze de volgende dag gewoon school hadden.

Dinsdag had ik afgesproken met een Frans iemand. Ze is hier nu twee weken en we zijn even gaan wandelen. Ook heb ik vandaag met Suzanne geskypet wat ook erg gezellig was. En dan denk je moet ik eigenlijk vaker doen, gewoon even tussendoor. ’s Avonds had ik best wat moeite om te bedenken wat voor eten ik zal maken. Heb beperkte opties want anders moet ik het kopen in de winkel of doorgeven aan de ouders dat ze het voor mij mee kunnen nemen. Dus dan appen met het thuisfront en advies vragen. Dus een paar dingen bij elkaar gegooid en daar doe ik het mee.

Woensdag had ik in de ochtend natuurlijk Konga en de spierpijn kan weer komen. Thuis had ik niet veel te doen. Maar ik moet mijn was bijhouden en mijn badkamer af en toe schoonmaken, dus ook wel weer genoeg te doen. Ook kreeg ik vandaag 2 kaartjes binnen. Het is leuk om af en toe iets te horen op papier van het thuisland.

Donderdag had ik een dag vrij omdat ik zaterdag moet werken. Dus ben ik in de ochtend naar Gatwick airport gereden om alvast te oefenen voordat mijn ouders hier komen. Het is best simpel dus dat komt wel goed. Ik wilde eigenlijk doorrijden naar Brighton maar dat heb ik niet gedaan omdat het bagger week was en het zonde zal zijn als ik op de Brighton pier stond als een verzopen kat. Dus dat komt een andere keer. Voordat ik terug kwam heb ik even een koffie en een panini gehaald erg lekker. Maar niet lang daarna voelde ik mij erg trillerig en niet lekker. Dus heb ik het in de middag rustig aan gedaan. Een stukje gelopen in Oxshott heath om te kijken of ik mij wat beter voelde, wat niet het geval was. Ik heb mijn eten gemaakt (gevulde paprika, had inspiratie :)). Na mijn eten voelde ik mij stukken beter dus de volgende keer gewoon eten dan komt het weer goed.

Vrijdag heb ik koffie gedronken met Vanessa, we gaan alle twee weg in halfterm dus afscheid nemen voor 1,5 week :p. Daarna moest ik alleen Annelise ophalen van school omdat Lucas een nachtje ging logeren bij oma.

Zaterdag moest ik de hele dag werken dus heb ik de hele dag met Annelise gespeeld. Rond half 6 kwam Lucas terug en had ik ook oppasavond. Dus een drukke dag.

De laatste dag van deze week; vandaag zondag. Ik had vandaag dagje vrij dus zelf beslissen wat ik doe. In de ochtend ben ik rustig wakker geworden met een paar koppen thee. Ook heb ik mijn koffer voor volgende week alvast een beetje ingepakt. Na mijn lunch ben ik naar Guildford gegaan. Dit is een stadje 30 minuten met de trein van Oxshott af. Als het makkelijk was om foto’s op de site te zetten had ik dat nu gedaan. Het was vandaag ook mooi weer. Er is in dat stadje een kasteel en dan met mooie blauwe lucht erachter. Mooi plaatje al zeg ik het zelf. Vanavond ga ik niks meer doen dan mijn avondeten maken en dat is de week alweer voorbij. Deze week ben ik er een maand. Dat was een rare gewaarwording. De tijd gaat snel, soms ook niet maar meestal wel. Deze week was het niet echt een bijzondere week, maar toch leuke dingen gedaan. Ik voelde mij beter dan vorige week dus dat is al een vooruitgang, gelukkig!! Op naar volgende week wat een hele leuke blog wordt hoop ik. No pressure mam en pap:)

Reacties

Reacties

Melissa

(heb net even twee blogs ingehaald)

Wat fijn dat je je beter voelt dan vorige week meisss!!! Hou je taai! Jammer dat die foto's zo lastig zijn, ben heul benieuwd hoe het er daar uit ziet :) kijk uit naar je volgende blog!

Lieve groetjes van mij :)

Suzanne

Dat skypen moeten we inderdaad vaker doen;) na t 'vakantieweekje' weer even bijkletsen! Fijne week met je ouders en tot snel! X

Wilma

Al weer een maand geleden dat ik 's avonds even bij je was om ajuus te zeggen. De tijd vliegt. Maar wat heb je inmiddels al veel meegemaakt. Veel leuke dingen gedaan en veel mensen ontmoet en leren kennen. Helaas ook minder leuke momenten. Die horen er ook bij. Ik denk zelfs dat je daar achteraf erg van gaat groeien. Gezien bij Jorienke enkele jaren geleden. ;-)
Geniet de komende week lekker van de vakantie. Ik zal je moeder op school vervangen, zodat jullie daar samen kunnen genieten. Ik hoor later vast van je moeder hoe leuk het daar allemaal is. Fijne week samen!!

Heidi

Leuk je verhaal weer te lezen. En over 2 nachtjes zijn we er al. We hebben er zin in. Ff lekker knuffelen
Wat superfijn dat ik zo,n lieve collega heb die voor me wil werken. Top Wilma

Wendy Nijhoff

Hey Anne,
Fijn dat deze week beter ging...vast omdat je nu het 'soort' vakantie gevoel niet meer hebt, 'je familie' beter kent, lekker? spierpijn hebt gehad (heb ik ook sinds ik op de racefiets flink bezig ben, nu binnen in de praktijk op de tacx, ik ga echt niet op natte paden fietsen, haha) en je weet nu dat gezond eten belangrijk is. Hoe saai kan het zijn om voor jou alleen te koken, maar hoe lekker voelde je je na de gevulde paprika (recept graag!). Mijn zus heeft ook een blog, omdat mijn neef van 19 nu ook een paar maanden in engeland studeert. Ze heeft een kook blog voor lekkere, goedkope, makkelijke recepten. Kalshovenkookt.nl misschien leuke tips...
En wat heerlijk om naar dinsdag uit te kijken, lekker vakantie aan de kust, wat lekker ook voor je ouders en hiel lieffff Wilma dat dit kan! Geniet Anne! Liefs, Wendy

Mirjam

Leuk weer van je belevenissen te lezen! Een heerlijke week gewenst met je ouders XX

Hans

Blijf schrijven nichtje, super om te lezen

Tante Net

Geniet lekker komende week met je paps en mams....?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active