annelijnaupair.reismee.nl

Week 2:

De week is voorbij gevlogen, vooral omdat de vorige blog pas 4 dagen geleden is maar toch. Het gevoel dat ik gisteren naar de au pair bijeenkomst ben geweest. Ik ga verder waar ik gebleven was woensdag 27 september: Het was de verjaardag van Annelise. Ze is zes geworden. We gingen haar ophalen van school met een paar cadeautjes die ze kon uitpakken. Ook kwam de oma langs bij school. Vanuit school gingen we gelijk door naar Wimbledon om daar op de trein te stappen richting Londen. We gingen uit eten in Londen zodat Jasper ook mee kon. Het was een hele gezellige avond.
Donderdag was het een rustige dag, na het ophalen van de kinderen was natuurlijk wel de dagelijkse routine.
Vrijdag had ik om half 12 mijn tweede rijles. Het ging super goed en ik heb het links rijden aardig door. Na de twee uur durende rijles was ik aardig moe, door het vele opletten en het constante Engels praten. S'avonds had ik oppasavond wat voor de kinderen filmavond betekend. We hebben een film gekeken genaamd master of disguise. Kende de film niet maar het was een leuke film.
Dit weekend had ik het hele weekend vrij. Ik had voor zaterdag een lunch om 11:30 samen met een andere aupair die hier al iets langer is. Zij is een aupair bij een familielid van mijn hostgezin waardoor we al wat langer contact hadden. Ik mocht de auto meenemen (ook om al een beetje te wennen om alleen te rijden). We hadden een super leuke middag. We hebben tot een uur of 2 gezeten in de pub. Super gezellig. Toen ik richting huis ging was er nog een huisbezichtiging dus dan maar een extra rondje in de auto rijden. Na het rondje rijden ben ik terug gegaan en ben ik samen met Bernice en Lucas naar de emojifilm geweest. Dat kan nu met kinderen je kan gewoon naar een animatiefilm zonder dat je raar wordt aangekeken :). We waren maar met ons drieën omdat Annelise haar verjaardagscadeau kreeg van haar opa en oma in Londen.
Zondag (vandaag) werd ik wakker met hoofdpijn. Dus dan weet je al deze dag gaat niet al te best worden. Maar goed niks aan te doen. Ik heb niet veel gedaan vandaag veel gerust, getekend en gelezen. Ik voelde mij 's avonds iets beter dus heb ik een film gekeken en deze blog geschreven. En nu is het tijd om naar bed te gaan, zodat ik morgen weer fris mijn bed uit kan en gek kan doen met kids :D.

Ik ga proberen elke zondag een blog te schrijven, maar ik kan niet beloven dat dit altijd gaat lukken.

Reacties

Reacties

Heidi

Wat een belevenissen weer. Nu lekker slspen en hopen dat je hoofdpijn verdwijnt. Truste meis.

Wouter

Hey anne. Fijn dat het rijden goed gaat. Niet anders verwacht trouwens. We hebben vast wel een keer een chauffeur nodig? succes komende week. Zie uit naar je volgende blog.

Wilma

Eigenlijk is het net of je gisteren nog hier was, maar over de andere kant is het ook net of je al heel lang daar bent. Super dat je daar al meteen aan het autorijden bent gegaan. En zelfs de auto gewoon mee krijgt. Fijn dta je het zo naar je zin hebt. Fijne week gewenst!!

Wendy

Hey Anne, had wel even kort appje gestuurd, maar wat is dit leuk om te lezen (behalve van je hoofdpijn dan...hoop dat dat weer weg is). Klinkt gezellig om al meteen een verjaardag mee te maken en leuk dst je al lekker aan het uitgaan bent. Dat wordt nog wat, daar blijven voor een engelse gentleman?? Geniet lekker, tot mails/apps...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active