annelijnaupair.reismee.nl

De laatste week in Nederland

De spanning stijgt en de zenuwen beginnen steeds meer te komen. Het komt allemaal heel erg dichtbij. Want precies over een week ben ik in Engeland. Dus wat gaan we allemaal nog doen:
- naar de kapper (zodat ik er fris en fruitig uit zie als ik naar Engeland ga)
- laatste spullen kopen (zoals lenzenvloeistof)
- inpakken (kijken of alles wel in mijn koffer past)
- afscheid nemen (het moeilijkste van allemaal)
Daarom alles proberen los te laten vandaag. Geen stress, geen zorgen maar naar de dierentuin. We hebben een abonnement dus die moet nog voor de laatste keer gebruikt worden. Rondlopen en dieren kijken wat wil je nog meer, een lekker taartje :) dus dat doen we dan ook. Want ja is de laatste keer in de dierentuin. Na de dierentuin ook uit eten geweest alvast de laatste keer uiteten met mijn ouders voordat ik weg ga. Dit zeg ik ook 20 keer tegen mijn ouders. Die worden er al gek van maar ja ik moet het toch kwijt. Heel veel was de laatste keer vandaag. Waarschijnlijk ook de laatste keer de cavia schoon gemaakt. Het zijn kleine dingen maar toch wordt je er erg bewust van (ook omdat ik het elke keer zeg). Maar één ding weet ik zeker dit is niet mijn laatste verhaal.

Reacties

Reacties

Mirjam

Gelukkig maar want wij willen je verhalen straks graag volgen! Toi toi deze week! Liefs

Wendy

Dus nu nog een laatste 'regendansje' in Vorden, want we willen allemaal graag zon en jij met een zonnig gevoel naar...je au pair gezin!
Geniet lekker van de kapper, inpakken en kletsen met iedereen. Ik kom je maandag gedag zeggen, voor de laatste keer, haha...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active