annelijnaupair.reismee.nl

Contacten en aftellen!

De afgelopen week is het druk geweest. Veel verschillende activiteiten veel mensen gezien. En tegen iedereen die ik tegen kom vertel ik hetzelfde verhaal. Het hele verhaal wat ik hier eigenlijk ook vertel. Maar toch is het leuk om te vertellen, elke keer iets uitgebreider. Ik kom in een gezin terecht met 3 kinderen en ga dichtbij London wonen in het dorpje genaamd Oxshott (zoek maar op in google maps :D).

De eerste contacten voor in het buitenland zijn gelegd. Ook met mensen die al naar Engeland zijn. Om steeds meer mensen te leren kennen is super leuk. De eerste heb ik leren kennen doordat zij bij een familielid van mijn host family als au pair komt. Hier heb ik dan ook af en toe contact mee en met haar ga ik ook mee afspreken in Engeland. Ik heb een EHBO workshop gevolgd de 25e aug. in Almere. Dit was super leerzaam en twee van de cursus meiden gingen ook naar Engeland. Met hen nummers uitgewisseld en wie weet zie ik zenog.
Er zijn veel manieren om verschillende au pairs te ontmoeten. Apps, een facebookgroep en zoveel meer wat ik nooit gedacht had.

Afspreken met vriendinnen van hier wordt ook apart. Want hoe neem ik afscheid? Tot de volgende keer of tot over 10 maanden, tot in Engeland? Eigenlijk zeg ik alle drie want je weet het nooit. Misschien komen ze wel langs in the UK zie ik diegene nog een keer voordat ik wegga. Het is toch raar om te zeggen tot over 10 maanden, klinkt erg lang maar ik denk dat de tijd vliegt als ik daar eenmaal ben.

Het aftellen is begonnen, ik begin nu irritant om mijn ouders te springen en te zeggen: NOG 16 DAGEN. Ik denk ook dat het door blijft gaan tot ik wegga dus veel succes ouders.
Maar hoeveel dagen is het dus nog vraag je? Nou, NOG 16!!

Reacties

Reacties

Heidi en Wouter

Wat gaat de tijd SNEL!!!! Als je zo irritant doet, dan niet snel genoeg. Ha, ha

Mirjam

Het Grote Aftellen is inderdaad echt begonnen Annelijn! Succes met alle laatste regelzaken (en snoep nog even ongegeneerd van alle Nederlandse dingen zoals drop en hagelslag ;-)

Wendy Nijhoff

Super Anne... Nog 13 dagen?!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active