annelijnaupair.reismee.nl

Another step

Na de laatste blog zijn er nog een paar dingen gebeuren. Ik kreeg een bericht van de familie of ik misschien wilde overwegen om twee weken eerder te komen. Dus weer iets om over na te denken, met mijn ouders erover gepraat en gedacht of ik het erg zal vinden om eerder weg te gaan. Ik heb besloten om inderdaad eerder daar naar toe te gaan. Ik ga niet meer 2 oktober weg nee ik ga nu al 19 september naar Engeland. Het komt allemaal nog sneller dichterbij.

Ik ben ook veel aan het denken over wat ik moet meenemen, wat ik daar ga doen in mijn vrije tijd, hoe het gaat zijn om in een ander gezin te leven. Voor de vrije tijd: ik heb besloten om iets van zumba te gaan doen. Ik ging natuurlijk gelijk kijken of er iets te vinden was in de omgeving van het dorp. Ook bedacht ik mij op deze manier dat ik nog een sportbroek moest hebben, bijgevoegd op mijn lijstje van dingen die ik nog moet kopen want ja die heb ik ook.
Wat ga je dan doen op een vrije dag en mama is ook vrij. Shoppen!! Alvast een paar dingen van die lijstjes afstrepen zodat ik ze weer aan kan vullen :). Ook ben ik aan het bedenken hoe ik alles in één koffer ga krijgen, het is winter dus ook dikke kleren en niet van dat kleine, lichte spullen van de zomer. Lenzen voor 9 maanden en ook lenzenvloeistof voor 9 maanden en nog zoveel meer. Blijven nadenken over van alles nog wat. Lijstjes zijn dan super handig en fijn om de gedachten een beetje op een rijtje te krijgen.

Vandaag heb ik een mail gekregen van de organisatie waar in stond dat ik geplaatst ben in het gezin dus dat is nu ook officieel. Hierdoor heb ik ook mijn vlucht geboekt en staat dit ook vast :O. Morgen gaan we bekijken naar de verschillende verzekeringen en wat verder nog op mijn to do lijstje moet worden afgestreept.En zo gaan we gewoon weer verder.

Reacties

Reacties

Heidi

Over 4 weken vertrek je al. Je voorbereidingen worden steeds concreter. Leuk om te zien hoe enthousiast je bent.

Fenna

Hoi Annelijn!
Ik ben jouw blog tegengekomen op travelactive en ik vind het super leuk om jouw verhalen te lezen, vooral omdat we samen eigenlijk hetzelfde doormaken nu...
Ik vertrek namelijk 11 september naar Engeland als au pair (Kensal Green in London), ik had ook gedacht om waarschijnlijk in oktober te vertrekken maar ook mijn hostfamily vroeg of ik eerder wil beginnen, hoe toevallig!

Waar kom jij te wonen? Ik ben benieuwd hoe jij dit avontuur gaat ervaren! En wie weet tot ziens :)

Groetjes Fenna

Annelijn Uittenbroek

Heey Fenna,
Super leuk dat je mijn blog gevonden hebt en ze leuk vindt om te lezen :). Ik vind het best een spannende tijd allemaal maar ook super leuk. Het is inderdaad toevallig dat jou hostfamily ook had gevraagd of je eerder wilde komen. Ik zit ook dichtbij London aan de westkant ongeveer 30 km van London. Misschien wel een keer afspreken in Engeland?
Groetjes Annelijn (kan me vinden op Facebook als je wil = Annelijn Uittenbroek)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active