annelijnaupair.reismee.nl

Geregel, geregel en nog eens geregel!

Het is me toch een werk om naar het buitenland gaan. Veel regelen, namelijk:
- referenties regelen
- VOG regelen
- vragenlijst invullen
- fotoalbum maken
- dokter bellen (voor medisch rapport)
en ga zo maar door.
Het is een goede voorbereiding, dat kan ik wel zeggen. Ik had het misschien ook wel verwacht, maar toch is het veel geregel.
Ik word goed aan het denken gezet met verschillende vragen:
- waarom wil ik dit eigenlijk
- waar wil ik heen
- op hoeveel kinderen wil ik passen
- hoeveel uren rij ik in de auto en ben ik zeker genoeg om met kinderen in de auto te rijden
Toch is het leuk om er zo mee bezig te zijn, ik kom helemaal in mijn avontuur. Het gaat echt gebeuren, ik hoef niet meer geknepen te worden, ik heb het door. IK GA NAAR ENGELAND!!

Reacties

Reacties

Neef Wilco

Gaaf! Veel plezier met dit avontuur

Wilma

Ha Annelijn, Leuk om je zo te kunnen volgen. Gelukkig duurt het nog wel even voor je echt weg gaat. Maar inderdaad er moet veel gebeuren van te voren.
Ik ga mijn best doen met de vragenlijst over jou!! Komt goed.
Succes met alle voorbereidingen. En.....genieten hoor!

Wouter

Tja, kleine meisjes worden groter.

Jolanda

Wat spannend en leuk zeg! Heel veel plezier en we lezen graag met je mee!

Mirjam

Wat super dat je dit gaat doen! You GO girl ? Succes en veel plezier met alle voorbereidingen! We volgen je graag middels je blog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active