annelijnaupair.reismee.nl

De stap is gezet!

Vandaag heb ik op de knop gedrukt, heb ik de stap gezet en gaat mijn avontuur beginnen.
Ik ga als au pair naar Engeland. Nog geen 5 minuten nadat ik de verzendknop had ingedrukt ging mijn mobiel. Nooit gaat mijn mobiel, natuurlijk was ik te laat met opnemen en luister ik de voicemail. Ik moet terugbellen en er volgt een goed gesprek met de organisatie waardoor ik met meer zelfvertrouwen door ga na deze eerste stap. Ik heb er zin in (ondanks alle spanning), ben er klaar voor en ik ben benieuwd wat er nog op mijn pad gaat komen. Waarschijnlijk vertrek ik in oktober 2017, maar eerst nog een hoop voorbereiding en papierwerk.
Ik ben van plan om dit blog bij te houden. Zet gerust een reactie hieronder.

Mijn avontuur gaat beginnen.

Reacties

Reacties

Heidi

Ik ben supertrots en vind het stoer dat je deze stap maakt.

Ingrid

Goed zeg ,Anne.
Trots op je

Gea

Spannend he Annelijn. We gaan je volgen hoor. Veel succes in Engeland

Nettie

Dapper en stoer nichtje...tuurlijk, ga je zeker volgen..!

tante Mijnie

Ik vind het dapper maar ook heel spannend hoor. Ik weet niet of ik het ooit gedurfd had. Tot horens.

Ineke Fröling

Hoi Annelijn, het zit er bijna op voor je. Een hele ervaring maar je hebt vast ook zin om weer naar huis te gaan. Met de trein dit keer hoorde ik.
Een goede reis, neem alle indrukken en ervaringen mee in je rugzak . Voor na de vakantie veel succes met je studie en tot ziens.
Groet van Ineke Fröling

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active